BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 3 August 2011

Harimau Malaya Vs Singapura

ari ni aku nak cakap pasal bola.. udah tadinyer kelam kabut nak g kerja tak sempat nak copy gmbr dalam thumb drive.. esok je la gamaknya citer beday anak aku tu (sibuk benor aku nak citer)..

Berbalik pasal bola tadi, ari ni aku baca paper yg diorg sibuk nak amik pengarah taktikal utk bantu pasukan kita supaya jadi lagi baik. Hmmm.. aku ni mektikal ker, tektikal ker, aku tak reti la kan.. yang aku reti bila aku tgk kat padang pasukan yg aku suka tu pass bola cantik, pandai rancang serangan tu dah kira baguih la tu... bagi aku plak, kalo dah pengarah taktikal nak diambil maka jurulatih yang sedia ada ni tak bagus la taktikal nyer.. lebih baik amik jer jurulatih yg terer taktikal sangat tu..

arghh.. bior ler sapapun jurulatihnya, yang penting aku bangga dengan perkembangan bola sepak negara kita.. adat perlawanan ada kalah dan menang.. yang penting diorg tak selalu kalah dah.. aku pun bangga dengan penyokong kita yang dah kembali memberi semangat padu pada team Harimau Malaya.. ngaaaummm!! hehehe.. sekang kat mana2 kita senang tgk org pakai jersi Malaysia yang belang2 tu ataupun yg biru tu.. pegi dating ngan awek pun skg aku tgk mamat2 ni dah tak kesah pakai jersi Malaysia... Ngaaummm sekali lagi..hehehehe

Okla tu, honestly mmg waktu lawan Singapura tu kita ada slack skit tang pertahanan n midfield.. apapun they had tried their best.. sapa la taknak masuk pusingan kedua piala dunia ..ye dak?? takper harimau semua..praktis bebanyaaaakkkk lagi.. nak minum darah kura2 mcm atlet cina takleh plak utk yg beragama Islam.. so praktis bebanyak la jawapannya.. and

kepada penyokong if lepas ni ada game lagi janganlah duk baling mercun kat org.. sian org lain buta la, cedera la.. yang azab nanti org lain, kita plak tunggu la 'azab' yang sesuai dengan perbuatan kita tu..
Duk diam2 jgn baling mercun kan elok.. bleh ker?? aku kat umah pun melompat jer tgk bola..



Aku minat Apek, Safee, Safik, AmirulHadi dan S. Kunanlan (Correct me if my spelling tak btl..)

Caya la arimau.... NGAAAUMMMMMM!

Tapi Suar tu kasi panjang skit lagi tutup peha..hehehe.. yg dah tutup ok!! Gred A

0 yang satu kepala ke tak satu kepala??: