BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 5 August 2011

Beday Daniel di Langat!!!

Ini adalah SUSPEK yang dikehendaki utk criter yang akan disampaikan seterusnya!

Kek yg dijual oleh org yg tak friendly..hehehe

Ok, as been told earlier anak aku telah menyambut beday nya di langat sekali ngan majlis jamuan di Restoren Ikan Bakar kat Langat pada 23 Julai baru ni... maka kami pun duk sibuk bawak kek.. tup2 rupa2nya akak ipar aku pun wat kan kek utk Daniel..takpela, ramai yg datang leh kongsi2.. kami pun beli kek terkocoh2 cari..singgah kat tesco Kajang beli kek.. dahla org yg lyn tu tak friendly sangat.. mcm malas jer nak wat kejer.. kita ni nk kejer kenala semangat baru la customer hepyy nk dtg kedai tu.. mmndgkn aku tak hepyy ngn diorg jd aku tk nk dtg lagi.. hehehehe...

so inilah kek bebudak yg dpt kat kedai tu! bolehla.. pra-beday namanya kan...




Lopeh Majlis Tahlil sementara nunggu makanan dihidangkan, kitorg pun buatlah upacara potong kek.. aku nk bubuh lilin satu tapi mak mertua ku enggak bagi pakai lilin.. (hehehe).. so Daniel pun potong la kek ngan ibunya.. huahuahua..
"Ibu ni sibukla..Daniel nk potong ni.."


 

Beday boy dilambung dengan jayanya!
Hoorey.. setelah mkn sumer kami pun memblahkan diri masing2 dengan perut yg kenyang...

0 yang satu kepala ke tak satu kepala??: