BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 9 June 2011

Masa itu Ubat??

Sejak dua ari ni aku agak relaks skit..bos takde..kejer pun tak byk.. tapi kalo balik umah kejer bertimbun menanti. Aku tak tau naper kalo kat umah kejer tak benti2. Dengan melayan si comel tu nak biskut ler, berak ler.. hehehe..rindu plak kat baby aku. Tak sabar nak amik dia kat taska..
Lelaki ni a.k.a husband mmg pelik.. waktu kita call dia slalu dia mesti acuh tak acuh layan. Pastu semlm aku wat bodo tak call dia sampai dia balik kejer.. pastu bila dia p meeting mlm tu dia lak sms aku tanya dah makan ker, suh aku mkn dulu ler n siap sms aku bgtau dia dah otw balik.. fuh! legend tuh! kalo tak aku jer dok call dia tanya bila nak balik. Pastu mlm td dia agak ok lerr.. mungkin dia seronok, makanan terhidang, dan lain2.. siap dia nak solat isyak pun dia bgtau aku.. mungkin intention dia nak mkn ngan aku so suh aku tunggu dia solat ler (waktu tu dh pukul 12 lebih).. bila dia kuar solat dia ajak aku mkn n aku pura2 tido ngantuk kat bilik anak aku..hehee..dia pujuk ajak aku mkn.. kami borak2, dia citer mcm2..n it was a nice moment 4 us.. a peaceful moment..hmmm....
tapi korg nak tau tak..sbnrnya aku geram gak n tak tahan gak nak tel dia, tapi aku saja test dia rasa pelik tak ngan perubahan aku n apa reaction dia..ternyata dia yg 'memburu' ku semula.. dia yg sms dulu dll..
Mungkin betul kata org yang lelaki ni kekadang suka be d leader 4 evrything..suka diorg yg memburu bukan dburu.. aku rasa laki aku type yg gitu..benda ni aku dah praktik byk kali since kami bercinta... bila aku wat bodo ngan dia mesti dia tanya naper tak call ler..atau dia yg akan sibuk call n amik berat tang aku balik..tapi yg problem tu, aku ni tahan 2,3 ari jer...pastu aku mesti nak call dia balik spt biasa suh dia beli ni laa..nak bgtau ni la..tu laa.. ni ari kedua aku tahan diri aku dari call dia..nak tgk apa reaksi dia..aku harap aku leh maintain gnie lama skit..make him 'suffer' more or be much more curious! kekadang dia kata aku ni predictable..so let me b opposite..! can he handle this?? we'll see..

apapun aku sayang laki aku..!! Biasalah bang.. gaduh2 sayang..

0 yang satu kepala ke tak satu kepala??: