BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 5 August 2011

Gombak Version.. D Real Party!



D Beday Cake!! Kbtln kedai kek ni kawan sekolah men aku jd manager..malangnyer harga tetap sama..

Chewahh.. aku ni sibuk nak citer mcm nak buat party kat hotel 5 bintang plak... walhal buat kat umah jer.. jemputan pun kanak-kanak riang nobita jerr.. dan yg paling menyedihkan si beday boy tu ntah tau ke tidak dia nyer beday party ari tu.. ntah2 dlm ati dia "apala diorg ni sibuk nyanyi2 n sepah2kan belon ni..join jela" hehehe...

 Maka pada sebelah pagi aku n laki aku pun sibuklah meniup belon..laki aku semangat giler tiup belon nih.. belon lak tebal giler..semput gak la aku nak tiup.. mak aku kul 11 pagi dah kena gi kenduri kat dewan perdana felda..patutnya kami pun kena pergi tapi sbb akak aku kejer jd aku pun tak g lerr..sapala nak uruskan beday tu gamaknya...

pastu dalam kul 1 lebih aku ngan laki aku g jmput akak aku highway duke pastu p beli kek. Balik kami kelam kelibut siapkan bebarang nak masak.. kami masak simple2 jer, bihun, nugget, hot dog dan lain.. pastu utk budak2 adalah party pack skit..

Arakian maka pada pukul 5.30pm kanak2 riang ribena semuanya sudah bersedia nak nyambut beday.. anak2 abg aku no dua dah sampai, anak2 abg sulung aku baru separuh jer mai, ada yg g tusyen lerr, so sbb anak-anak jiran tetangga dah dtg maka tak dptla tunggu yg lain maka mulala party itu... sebelum tu aku kelam kabut mandi..hehehe.. nasib bek akak ku yg tercinta sanggup berkorban goreng nugget kt dapur bersama ibu dan akak ipar ku...huhuhuhu.....

Maka bermula lah acara nyanyian.. Daniel sbnrnya heran naper skg ni asyik ada jer org nyanyi kat dia.. ari tu kat langat, pastu kat umah ni kt umah nenek gombak plak.. cer tgk muka konpius dia d bawah...




Bayi Terlampau!


 dah penat melayan tetamu kami pun berehat sebentar di kala magrib..cewahh..ayat tak tahan.. pastu lepas magrib akak ipar aku dtg plak bawak kek home made dia. Ptg tu dia tak dapat datang, jadi dia bwk kek suh kami sambut lagi sekali mlm tu.. so Daniel dgn pampersnya sahaja (nk mndikan dia waktu 2 sbnnrya) telah pun mengalami trauma buat kali ke 4.. lagi sekali nyanyi lagu beday.. lead vocal dia tetap maintain kakak mia...



acara seterusnya..bukak hadiah...YEA!!! yang lawaknya reramai anak buah buka sekali.. sblm bukak hadiah ibu daniel yg ngengada telah suh sumer org nyanyi sekali lagi...hehehehe
  Mlm tu as alwez bila sumer dh berkampung maka riuhla umah nenek gombak.. tv pun terpaksa dikuatkan volumenya demi melawan suara2 cucu2 terlampau.. anak aku yg tercinta pun dah pening maka dia telah diberi rawatan khas oleh kakak Hani nya (anak abg sulungku)...


Maka dengan itu berakhirla sudah cerita beday party daniel buat tahun ini.. aku sbg penglipurlara pun dh pening... apa lagi Daniel.. JOM TIDOQ!!

HAPPY BEDAY ANAK IBU>>>>>MUAHHH!!

0 yang satu kepala ke tak satu kepala??: