BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 5 August 2011

Beday Anak Ibu Version Ibu Abah VS Aktiviti sekolah Daniel

di tangan nyer ada strawberry yang di songlap dari kek..hehehe
 Ok.. akhirnya..setelah diriku berjaya mengambil gmbr dari laptop maka ari ni baru la bleh nak citer pasal beday baby kesayanganku!! my precious..
kitorg suami isteri sama beday boy g sambut beday dia kat umah kami (hehehe) pada hari beday dia 27 Julai baru2 ni.. kami beli kek pun sepotong jer.. saja syarat jer yela memandangkan beday party dia yg real nak wat kat umah mak aku sabtu tu (30hb Julai) bersekali dengan beday abg sepupu baby aku.. so kitorg pun duk payah la nak nyuruh anak aku ni duk depan kek.. belum sempat amik gmbr dia dah amik strawberry kat kek tu n mkn.. hampeh... abah dia sibuk duk adjust camera.. si kecik ni duk lari sana lari sini..
akhirnya dapatlah amik gmbr dia gitu roman nyerr...


Love u ayang!!
 Apapun, majlis kecil-kecilan tu berjalan lancar..chewaahhh!!.. lepas tu anak aku seperti biasa buat menyepah lerr... Berikut adalah kronologinyaa..

penat mkn strawberry dia mentelaah buku la kononnya..

"Arghhh..saya boring la baca buku ni..buku ni utk warna la ibu.."


Tanda protes dia memijak buku kaler tu..


Beralih ke KELAS ABJAD, Taska Ibu Abah Daniel

Wajah sedih kena marah ngan cikgu..hahahaha (mana ada.. :P)

HAPPY BEDAY ANAK IBU!! MUAHHHH!!

0 yang satu kepala ke tak satu kepala??: