BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 26 July 2011

Kursus ohh kursus..

aku ni sbnrnya kena kursus dari semalam hinggalah khamis ni.. kursus pasal pengurusan keluarga la lebih kurang.. seronok gak.. tadi yg kelakarnya tukang ceramah tu (untuk slot pengurusan kewangan) dia ada citer pasal sistem envelop tu.. hehehe..kelakar lak.. leh plak dia kata gtu. aku diam jer la bila dia tanya sapa dah buat. takkan nak ckp sambil berdiri mengangkat tgn dengan ayat berbunyi "saya dah buat! saya! saya!".. sangatlah tidak malu dan naik lif tekan butang..hehehe

tpi bab kewangan tu ngntuk skit, slot lain ok.. nanti ada kesempatan aku share ilmu yg berguna utk kita semua eh..pasal hubungan suami isteri, nak didik anak..dan lain2.. yg berguna kita share lerr.. yg aku ckp tak berguna abaikan sahaja..anggap lawak hiburan semata2.. aku pun harap dapat manfaat ilmu diaorg bg kat kursus tu.. tak byk skit pun jadilah.. dok gitu??

oklaa.. ari jum lepas sambut beday anak aku kat restoren ikan bakar kat langat.. tumpang sekaki majlis jamuan ayah mentua aku wat utk sedara mara dia, majlis tahlil arwah sekali.. niat mentua aku dah lama nak buat sempena nk ucap tq kat sedara yg byk tlg kenduri aku ngan suami aku dua thun lepas..waktu tu ayah mentua aku sakit tak dpt join, dia masuk HUKM.. so dah lama berhajat, ni dia dah sembuh dia wat laa..yela kalo wat kenduri kat umah dia nanti sedara mara kena masak so penat lagi sedara sedangkan ayah aku tu nak meraikan diorg..jadi watla kat restoren ikan bakar tu.. first time aku berada di majlis tahlil di restoren.. tapi tak semua sedara rapat dapat dtg.. nanti aku ada masa aku upload gmbr n citer nyer k.. so baby aku sambut beday awal 5 ari.. takpela.. version langat.. esok beday dia yg sebenarnya! aku plan nk sambut mlm ni kul 12 ngan laki aku.. just d three of us.. haaa..sabtu ni baru real beday party dia kat umah ibu aku.. kanak2, sepupu sepapat anak aku, sepupu2 aku yg kecik2 dijemput hadir... ni version kanak2 nyer party.. ni wat sekali ngan beday anak buah aku 28 julai.. so kos party memarty dibahagi dua la yerrr ngan ibu aku.. hahaha..lawak sungguh..

oklaa.. ni semua pengenalan dulu..ala2 sinopsis.. gmbr sumer ada kat kamera laki aku.. ada masa lepas abis kursus aku upload k..

daaa semua.... :) Assalamualaikum bagi yang beragama islam...

0 yang satu kepala ke tak satu kepala??: