BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 21 July 2011

Haaacchuummm!! VS Tupperware

Ari ni aku kurang sihat la plak.. berjangkit anak aku kot. Anak aku baik demam aku lak kena selsema. Selsema ni satu jer aku tak tahan, dia tangkap hidung ngan kepala.. nak taknak terima jer la seadanya.. dugaan Allah nak bagi. Apa yang pasti maka kedengaranla 'hachum' sana dan 'hachum' sini.. sobar jer laa..

ari ni pun aku heppy sangat, dapat beli tupperware yang mmg jenama TUPPERWARE..hhehehe... selalu beli katanya tupperware tapi walhal takder jenama pun. Actually tupperware buat promosi sebenarnya, buy three free 1. Kalo kita beli satu harganya RM60. So if kita beli 3 free satu maka nilai satu bekas tu dah jadi RM45. Tapi akak yang jual ni dia bagi RM38 utk satu set. Satu set consist of dua bekas bertingkat..payahla aku nak citer.. nanti aku amik gmbr upload k. La ni nk upload hp I ni tak bp nak canggih yerrr.. Hp yg campak kat dinding maka dinding pun lebam.. huhuhu..

kalo tidak aku beli satu jer..pastu aku tgk mcm sweet sangat.. dahla dua tingkat, dalam setiap tupperware tu ada kek yg sedap.. satu perisa blackforest dan 1 perisa oren.. so aku pun belikan untuk ibu aku yg tercintaa... aku dah siap telefon dia bgtau.. harap2 dia suka lerrrrrr... set tu siap ada pengikat tulis Selamat Hari Raya.. rasa tak sabar lak nak raya!! yea...

ok.. sekian dulu berita dari pelanggan Tupperware... Berita selanjutnya selepas ini.. HAAAACHHUUUMMM!!
(^-*)

AMARAN!! Merokok MEMBAHAYAKAN kesihatan anda!!

0 yang satu kepala ke tak satu kepala??: